TV/internett

Telenor er leverandør av digitale tjenester til sameiet Lillohøyden 2.

TV og strømmetjenesten T-We

Med T-We får beboeren en basispakke med de mest populære kanalene. Hver beboer kan velge blant et stort utvalg av kanaler, pakker og populære strømmetjenester.

På Mine sider kan alle beboere sette sammen sin egen TV-pakke. Her kan man endre, oppgradere bredbåndet og bestille tjenester. Logg inn på Mine Sider

Vær oppmerksom på at dekoder og ruter er levert av Telenor og følger leiligheten. Ved salg av leilighet må dekoder og ruter følge med.

Prisen for TV/ internett betales som en del av faktura for felleskostnader til sameiet. Trenger du dokumentasjon til arbeidsgiver for bredbånd, anbefales det at du legger ved faktura for felleskostnader hvor bredbånd er spesifisert. Velger du å oppgradere internetthastighet eller kanalpakke, vil du få en egen faktura fra Telenor på dette.

Opplever du problemer med TV/internett, eller ønsker å oppgradere hastighet, ta kontakt med Telenor på telefon 915 09 000, eller sjekk nettsidene for driftsstatus eller info: https://www.telenor.no/privat/

Kanskje du også liker…